Γνωρίζουμε ότι η άσκηση έχει πολλά οφέλη στην καθημερινή μας ζωή. Μας βοηθά να χτίσουμε μεγαλύτερη δύναμη και αντοχή, να κοιμόμαστε καλύτερα ακόμα και να μειώσουμε το άγχος. Το να είσαι σε φόρμα σε κάνει να αισθάνεσαι καλά, έτσι δεν είναι;

Αλλά αν χρειάζεστε έναν άλλο λόγο για να ανεβάσετε το πήχη στο πρόγραμμα της γυμναστικής σας, αυτός σίγουρα είναι ένας καλός: καλύτερο σεξ! Πετάξτε λοιπόν από το παράθυρο τυχόν προκαταλήψεις και ετοιμαστείτε να ιδρώσετε, ώστε  να απογειωθεί η σεξουαλική ζωή σας. Είτε έχει άμεσο αντίκτυπο είτε τα αποτελέσματά του είναι πιο διακριτικά, η τακτική άσκηση προσφέρει μια σειρά από ψυχικά και σωματικά οφέλη που σας ενισχύουν, όπως θα διαβάσετε παρακάτω στο άρθρο που σας ετοίμασαν οι escorts Athens.

Μειώνει το άγχος

Τίποτα δεν σκοτώνει τη διάθεση όπως η σκέψη της εργασίας, τα παιδιά και τα κατοικίδια ζώα που πρέπει να φροντίζονται ή οι δουλειές που πρέπει να γίνουν. Γνωρίζουμε ότι η άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση αυτού και ο λόγος είναι ότι η σωματική δραστηριότητα παράγει ενδορφίνες, μια ομάδα ορμονών που λειτουργούν ως φυσικό αναλγητικό και σας κάνει να νιώθετε πιο ευτυχισμένοι.

Και αν είστε πιο ευτυχισμένοι, η σεξουαλική σας επιθυμία είναι σίγουρο ότι θα ωφεληθεί.

Αυξάνει την αυτοεκτίμηση

Η τακτική σωματική δραστηριότητα σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα με τον εαυτό σας και αυτό μεταφράζεται στο σεξ. Μια μελέτη από την Electronic Journal of Human Sexuality διαπίστωσε ότι όσοι ασκούνται είναι πιο πιθανό να έχουν θετική αντίληψη για τον εαυτό τους και να αισθάνονται ότι είναι πιο σεξουαλικά επιθυμητοί.

Μπορεί να ενισχύσει την κυκλοφορία και τη ροή του αίματος

Όταν ασκείτε την καρδιά σας συστέλλεται πιο γρήγορα, αυξάνοντας τον ρυθμό με τον οποίο το αίμα σας κυκλοφορεί στο σώμα. Η καλή κυκλοφορία μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της αίσθησης εκεί που έχει μεγαλύτερη σημασία, και αν έχετε πέος, μπορεί ακόμη και να μειώσει τον κίνδυνο στυτικής δυσλειτουργίας.

Μπορεί να οδηγήσει σε συχνότερους και πιο έντονους οργασμούς

Εάν ασκείστε τακτικά, οι πιθανότητες είναι να έχετε ισχυρότερους μυς, πυελικό έδαφος και πόδια από ό, τι αν ήσασταν καθιστικοί. Όσο πιο δυνατοί είναι αυτοί οι μύες – ειδικά το πυελικό σας έδαφος – τόσο πιο έντονοι μπορεί να είναι οι οργασμοί σας.

Ποιες ασκήσεις μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε την αντοχή και την αίσθηση στη σεξουαλική ζωή;

Εάν είστε ήδη ενεργός, μπορεί να διαπιστώσετε ότι μερικές από τις κινήσεις στην τρέχουσα ρουτίνα σας παρείχαν αυτά τα σέξι οφέλη.Η προσθήκη ενός ή περισσότερων από τα παρακάτω μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της αντοχής σας και της αίσθησης:

  • Κέγκελ. Αυτή η άσκηση πυελικού εδάφους ενισχύει τους μυς της περιοχής, βοηθώντας στον έλεγχο της ουροδόχου κύστης και του εντέρου, καθώς και βελτιώνοντας τη σεξουαλική λειτουργία.
  • Γέφυρα. Ενισχύστε τους μηριαίους, τους γλουτούς και το πυελικό σας δάπεδο με μια γέφυρα , η οποία θα σας βοηθήσει να πιέσετε περισσότερο και περισσότερο.
  • Squat. Τα πιο δυνατά πόδια σημαίνουν περισσότερη διασκέδαση στο υπνοδωμάτιο. Στοχεύστε τα τετράγωνα, τα οστά και τους γλουτούς σας με καταλήψεις . Θα χτυπήσουν και το πυελικό σας πάτωμα.
  • Lunges . Το Lunges στοχεύει στα πόδια σας και προάγει τη σταθερότητα – καλό είναι αν θέλετε να γίνετε δημιουργικοί ανάμεσα στα σεντόνια.
  • Pushup. Χτίζοντας κυρίως δύναμη στο πάνω μέρος του σώματος, τα push ups θα σας επιτρέψουν να υποστηρίξετε το δικό σας σωματικό βάρος με ευκολία και να δοκιμάσετε προηγμένες θέσεις με αυτοπεποίθηση.
  • Σανίδα. Μια άσκηση ολόκληρου του σώματος εξαιρετική για την οικοδόμηση συνολικής δύναμης και σταθερότητας και σας βοηθά επίσης να υποστηρίξετε το δικό σας σωματικό βάρος. Θα εργαστείτε επίσης για το υπόλοιπό σας, το οποίο θα σας βοηθήσει να κρατήσετε ευκολότερα αυτές τις ασταθείς θέσεις.

Το σεξ υπολογίζεται ως άσκηση;

Η σεξουαλική δραστηριότητα μπορεί σίγουρα να μοιάζει με σκληρή δουλειά, ειδικά αν προτιμάτε περίπλοκες θέσεις. Και ενώ η μετακίνηση του σώματός σας με οποιονδήποτε τρόπο είναι ευεργετική για την υγεία σας, έχουμε κάποια άσχημα νέα. Η σεξουαλική δραστηριότητα δεν είναι ένας τεράστιος καυστήρας θερμίδων .

Σε ποιες στάσεις μπορείς να προσπαθήσεις να κάνεις προπόνηση;

Αν ψάχνετε να αυξήσετε την ώρα την σεξουαλική σας δραστηριότητα, έχετε πολλές επιλογές.Παρόλο που οι ακόλουθες κινήσεις σχετίζονται συχνά με το σεξ, μπορείτε επίσης να τις κάνετε με τα δάχτυλα ή  με ένα παιχνίδι. Αφήστε την φαντασία σας ελεύθερη και χαρείτε την σεξουαλικότητα σας.

Λωτός

Για αυτήν την οικεία κίνηση, ο σύντροφος που χαρίζει κάθεται σταυροπόδι στο κρεβάτι ή στο πάτωμα. Ο σύντροφος που λαμβάνει κάθεται στην αγκαλιά του συντρόφου που δίνει, πρόσωπο με πρόσωπο με τα πόδια τους τυλιγμένα σφιχτά γύρω από τη μέση του δωρητή. Στη συνέχεια, τυλίξτε τα χέρια σας ο ένας στον άλλο, αγκαλιάζοντας και τρίβοντας μέχρι να μείνετε και οι δύο ικανοποιημένοι.

Lunge

Βλέπετε μια τάση; Αυτή η άσκηση που έγινε σεξ-θέση είναι σίγουρα πιο διασκεδαστική από τις επαναλήψεις στο γυμναστήριο!Για να το δοκιμάσει, ο εταίρος που λαμβάνει θα πρέπει να πάρει μια χαλαρή θέση πάνω από τον σύντροφο που δίνει.Ένα από τα πόδια του άνω συντρόφου πρέπει να είναι λυγισμένο σε γωνία 90 μοιρών, σαν ένα lunge, με το πόδι φυτεμένο δίπλα στο μεσαίο τμήμα του κάτω εταίρου.Το άλλο πόδι πρέπει να εκτείνεται ανάμεσα στα πόδια του κάτω συντρόφου. Από εδώ, ο κάτω συνεργάτης μπορεί να ωθήσει ή να αλέσει προς τα πάνω.

Καρέκλα

Φανταστείτε τη θέση του λωτού και, στη συνέχεια, προσθέστε μια καρέκλα.Επιτρέποντας στον σύντροφο που δίνει να κάτσει θα δώσει στα πόδια του ένα πολύ απαραίτητο διάλειμμα, αλλά ο σύντροφος που θα λάβει θα πρέπει να πάρει την χαλάρωση.Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το αναπήδημα, ο σύντροφος που λαμβάνει θα πρέπει να στηρίζεται στους ώμους του δωρητή ή να κρατιέται στο πίσω μέρος της καρέκλας για στήριξη.

Ποιες προηγμένες θέσεις είναι πιο εύκολο να δοκιμάσετε όταν είστε σε φόρμα;

Εάν είστε έτοιμοι, αυτές οι ακροβατικές θέσεις θα δοκιμάσουν τη δύναμη και την αντοχή σας.

Χειράμαξα

Θυμάστε εκείνο το διασκεδαστικό παιχνίδι που παίζατε στο δημοτικό σχολείο; Πείτε γεια στη σέξι εκδοχή! Ο δέκτης θα χρειαστεί αρκετή δύναμη στο πάνω μέρος του σώματος για να παραμείνει στηριγμένος, οπότε λάβετε αυτό υπόψη. Για να γίνει αυτό, ο δέκτης πρέπει να σηκωθεί στα τέσσερα, ενώ ο συνεργάτης που δίνει είναι πίσω.

Ο σύντροφος που δίνει θα πιάσει τους αστραγάλους του δέκτη, επιτρέποντας στον δέκτη να ισιώσει τα πόδια του και να πλησιάσει. Όταν ο όρθιος σύντροφος βρίσκεται ανάμεσα στα πόδια του κάτω εταίρου, ο όρθιος σύντροφος μπορεί να εισέλθει στον κάτω εταίρο από πίσω.

Γέφυρα

Ο εταίρος που λαμβάνει θα βρίσκεται σε αντίστροφη θέση επιτραπέζιου, οπότε απαιτεί σοβαρή δύναμη βραχίονα, πυρήνα και γλουτού. Μην αφήσετε αυτούς τους γοφούς να χαλαρώσουν!Ο σύντροφος που δίνει θα πρέπει να γονατίσει ανάμεσα στα πόδια του συντρόφου που λαμβάνει και να ωθείται προς τα πάνω.

Εάν θέλετε να κινηθείτε συγχρονισμένα, ο συνεργάτης που σας δίνει μπορεί να προσφέρει υποστήριξη κρατώντας τους γοφούς του δέκτη και καθοδηγώντας τους μπρος -πίσω. Μπορείτε επίσης να τοποθετήσετε ένα μαξιλάρι ή άλλη βάση κάτω από την πλάτη του δέκτη για να τους βοηθήσετε να κρατήσουν τη θέση και να αποτρέψουν την ενόχληση.

V θέση

Θα χρειαστεί να είστε αρκετά ευέλικτοι, καθώς και συμπαγείς μυς, για να απασχοληθείτε σε αυτή τη θέση. Ο σύντροφος που λαμβάνει θα πρέπει να καθίσει σε ένα τραπέζι ή σε ένα ψηλό κρεβάτι, να γείρει προς τα πίσω και να απλώνει τα πόδια του. Ο σύντροφος που δίνει θα πρέπει να σταθεί ανάμεσα στα πόδια του δέκτη, σηκώνοντάς τα για να ακουμπήσει στο στήθος του.

Τα πόδια του δέκτη πιθανότατα θα στηρίζονται στους ώμους του δωρητή, δημιουργώντας αυτό το σχήμα V. Ο εταίρος που λαμβάνει μπορεί να τοποθετήσει τα χέρια του πίσω τους για πρόσθετη υποστήριξη ενώ ο όρθιος σύντροφος σπρώχνει.

Κρεμαστό ψαλίδι

Είναι σαν την κανονική θέση ψαλιδιού, αλλά ο δέκτης θα στηρίζει το σωματικό του βάρος ενώ κρέμεται από την άκρη του κρεβατιού. Με άλλα λόγια, ο δέκτης θα χρειαστεί σοβαρή δύναμη στο πάνω μέρος του σώματος και στον πυρήνα.Για να μπει στη θέση του, ο δέκτης πρέπει να ξαπλώσει από το κρεβάτι με τα πόδια του στην άκρη.

Ο δωρητής πρέπει να αγκαλιάσει το αριστερό πόδι του δέκτη και να σηκώσει απαλά το δεξί πόδι του δέκτη επάνω μια ίντσα ή δύο. Αυτό θα βοηθήσει τον δέκτη να περιστρέψει τον κορμό του, έτσι ώστε ο δωρητής να μπορεί εύκολα να μπει από πίσω.

Η σεξουαλική δραστηριότητα δεν χρειάζεται να είναι προπόνηση – αλλά αν θέλετε να δοκιμάσετε τη δύναμη και την αντοχή σας, μπορεί να είναι.

Δείτε περισσότερα για τις σχέσεις:

Πώς μπορεί η τακτική άσκηση να επηρεάσει τη σεξουαλική ζωή σας;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *